ارزیابی دکتر رشیدیپور رئیس دانشگاه از تجهیزات و ناوگان اورژانس ۱۱۵ گرمسار
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز چهارشنبه ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۴، دکتر علی رشیدیپور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به همراه دکتر پیمان رئیسعبداللهی مشاور، دستیار ویژه و مدیر اجرایی حوزه ریاست دانشگاه، دکتر بهرام قدس مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار و مهری مسئول اورژانس ۱۱۵ گرمسار از پروژهها و تجهیزات اورژانس این شهرستان بازدید کردند.
در این برنامه، ابتدا روند احداث ساختمان جدید پایگاه مرکزی اورژانس پیشبیمارستانی ۱۱۵ گرمسار مورد بررسی قرار گرفت. سپس تیم بازدیدکننده با حضور در پایگاه مرکزی اورژانس، وضعیت آمبولانسهای فعال، تجهیزات لجستیکی، امکانات پشتیبانی و شرایط عمومی پایگاه را ارزیابی کردند.
در ادامه، دیدار با کارکنان فوریتهای پزشکی و گفتوگو درباره وضعیت کاری، نیازهای عملیاتی، نگهداری ناوگان امدادی و راهکارهای ارتقای آمادگی نیروهای اورژانس انجام شد.
در این بازدید رئیس دانشگاه بر اهمیت حفظ آمادگی عملیاتی، بهبود شرایط کاری و توسعه زیرساختهای اورژانس ۱۱۵ شهرستان تأکید شد.